FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Her kan du læse om de ofte stillede spørgsmål.

Læs mere

Hvorfor outsource telefonkontakt, salg og mødebooking?

Outsourcing handler om ressourcer. Ved at outsource kan du bruge de interne ressourcer dér, hvor kompetencerne er og f.eks. få opgaver som telefonkontakt, salg og mødebooking løst af folk, der ikke laver andet. Dette giver økonomiske besparelser.

 

Samtidig får du en sparringspartner, der kender branchen ud og ind og kan give dig kompetent rådgivning i, hvordan du bedst muligt kan eksekvere din strategi via telemarketing.

Hvilke typer af virksomheder har nytte af telemarketing?

I princippet kan alle typer virksomheder drage nytte af at bruge telemarketing – hvis det bruges rigtigt og skræddersys.

 

Først og fremmest henvender telemarketing sig dog til virksomheder, som ønsker stort fokus på én-til-én kontakt.

 

En anden god grund til at bruge telemarketing er de positive spin-off effekter, det kan give at have kunden i røret: Et salgsopkald kan ende som informationsindsamling, informationsindsamling som branding, kundeservice som salg og så videre.

Er klassisk telemarketing ikke passé i disse webtider?

Personlig kontakt og dialog skaber en troværdighed, der ikke kan erstattes af webbaseret kommunikation alene. Især hvis det er større beslutninger, der skal træffes, giver det en tryghed med en stemme, der kan uddybe og forklare.

 

Desuden er telemarketing et godt supplement til webkommunikation – simpelthen fordi webkommunikationen bliver endnu mere nærværende, hvis den ender med, at kunden har et rigtigt menneske i røret.

Hvordan kan I – troværdigt – love, at I bliver ”min stemme” i markedet?

Vores løfte til vores kunder er, at vi har ”branchens mest tilfredse og dygtigste medarbejdere”. Det har vi taget konsekvensen af, og det bruger vi rigtigt mange ressourcer på at opnå.

 

Fordi vi løbende coacher og udvikler vores medarbejdere, og fordi vi konstant følger op på deres resultater, ved vi, at de vil løse enhver opgave så godt, at de på en troværdig, sympatisk og nærværende måde, kan være ”din stemme” i markedet.

Hvor gamle er jeres medarbejdere og hvor længe er de typisk ansat?

Vores medarbejdere er mellem 18 og 72 år – de fleste mellem 18 og 27. I gennemsnit er vores folk ansat ca. 10 måneder.

 

Mange af vores medarbejdere har været med siden starten i 2005. Generelt kan man sige, at det handler om at have medarbejdere som er ansat præcis så længe, som de har gnisten og kan brænde igennem i telefonen. Lang anciennitet er ikke et mål i sig selv.

 

Aldersmæssigt forsøger vi altid at matche medarbejderne og målgruppen. Hvis vi skal sælge et ungdomsmagasin, sammensætter vi et ungt hold. Hvis vi skal booke møder om komplekse produkter og serviceydelser, er holdet typisk mere modent.

Hvad gør I for at holde på medarbejderne?

Vi giver dem branchens bedste forhold og bedste udviklingsmuligheder. Fast løn, lækre fysiske rammer, elektroniske borde, fleksibilitet osv.

Hvordan adskiller I jer fra konkurrenterne?

Først og fremmest fordi vi har branchens bedste medarbejdere. Vi er en arbejdsplads, vores medarbejdere har lyst til at møde op og gøre en forskel for. Det betyder, at vi gennemgående leverer kvalitet i alle vores opkald.

 

Desuden er det vores mål, at lære din virksomhed så godt at kende, at vi sammen kan finde ud af, hvordan du kan få mere ud af de telefonsamtaler, vi tager for dig: Hvad skal der til, udover nærvær og høflighed, for at kunden får det bedst mulige indtryk af din virksomhed?

Hvilke alternative produkter/løsninger har du, som vi også kan informere kunden om? Hvilke informationer mangler du i din kundedatabase?