Hvad kan vi gøre for dig?

Den rette dialog

Nøglen til salg af produkter og serviceydelser er at sige noget relevant, til de rigtige kunder, på de rigtige tidspunkter.

Læs mere

HVAD KAN VI GØRE FOR DIG?

Vi kan være din stemme i markedet. Det kan vi, fordi vores medarbejdere kan deres håndværk, og fordi vi gør forarbejdet ordentligt. Et af vores absolutte kerneområder er salg. Faktisk gennemfører vi mere end 150.000 salg hvert år. Her på hjemmesiden kan du læse om nogle af de opgaver, vi løser for vores kunder, og de resultater vi skaber.

 

Salg af produkter og serviceydelser handler først og fremmest om at sige noget relevant til de rigtige kunder på de rigtige tidspunkter – og ikke bare om at ringe rundt til tilfældige mennesker. Derfor bruger vi mange ressourcer på analyse og emnesegmentering, inden vi begynder at ringe. En professional salgsindsats handler nemlig også om at identificere, hvem der ikke er potentielle kunder lige nu.

Salg

 

Efter analysefasen er det vores medarbejderes evne til at kommunikere, der gør udslaget i en salgsopgave. Af samme grund er det her, vi lægger vægten i den løbende sparring og opfølgning med medarbejderne.

 

Projektlederne i vores salgsafdeling har alle mange års erfaring med kommunikation og salgspsykologi – de har værktøjskassen i orden, og de er fremragende til at give værktøjerne videre.

 

Selv hvis vi ikke sælger noget til en potentiel kunde, er det vores mål, at kunden får noget positivt ud af samtalen og et sympatisk billede af din virksomhed. På den måde kan et salgsopkald f.eks. føre til branding, loyalitetsskabende kundepleje, leads eller opdateringer af din kundedatabase.

Mødebooking

 

Mødebooking er en attraktiv løsning, hvis dit produkt/service er for kompleks til telefonsalg. Vi hjælper med at skabe kontakten og interessen hos kunderne, og dine folk gør arbejdet færdigt.

 

Når opgaven er mødebooking, handler telefonopkaldet i sig selv ikke om at sælge, men om at vække den potentielle kundes opmærksomhed og aftale et personligt møde. Det gør vi 100.000 gange hvert år.

 

Vi kan hjælpe dig med at skabe kontakten til de vigtige beslutningstagere. Det førstehåndsindtryk og de forventninger der skabes i en sådan telefonsamtale, er med til at præge din videre dialog med kunden. Det er store ting, der står spil – og det har vi respekt for i vores forberedelse og tilgang til opgaven.

Leadgenerering

 

Et ”lead” kan være første skridt på vejen til et kundeforhold. En første kvalificeret kontakt som afslører, hvilke kunder er potentielle og hvilke er mindre potentielle.

 

Et ”lead” er en åbning, en indledende dialog og dermed et skridt på vejen til et kundeforhold. Det handler altså om, at bruge professionel telefonkontakt til at åbne et vindue til en potentiel kunde, som senere kan danne afsæt for yderligere dialog.

 

Samtidig handler det også om at blive klogere på, hvilke af de potentielle kunder, som måske ikke er så potentielle, som du troede. Hvis kunden f.eks. lige har købt en ydelse af typen, som du tilbyder, kan det give bedre mening at bruge ressourcerne et andet sted.

 

Kort sagt er leadgenerering en proces, hvor vi skaber den første kvalificerede kontakt, og hvor vi hjælper dine folk til at kunne bruge ressourcerne, der hvor det giver mest mening og værdi.

Opdatering

 

Analyse og opdateret information er et vigtigt strategisk værktøj, når det handler om at målrette sin salgsindsats. Vi hjælper både med benarbejde og tankevirksomhed.

 

Noget af det vigtigste i moderne marketing, er at kende sine kunder og vide hvad de gerne vil forstyrres af. Derfor er det væsentligt at holde styr på en række forhold, der kan fortælle noget om, hvem kunderne er, og hvor de befinder sig i deres liv.

 

Selvom mange virksomheder i dag ved, at det er vigtigt at have en opdateret kundedatabase, er det ofte en opgave, som havner i skuffen med prædikatet ”nice to have”, fordi medarbejderne hele tiden har opgaver der haster mere. Ikke desto mindre er analyser og opdateret information et væsentligt strategisk værktøj, når det handler om at målrette sin salgsindsats.

 

Vi kan hjælpe dig med at opdatere dine kundedatabaser og samle data ind til analyser, så du hele tiden er på forkant med dine kunders behov og markedets udvikling.

Inbound

 

Som en af få telemarketingpartnere tilbyder vi at bakke den opsøgende kommunikation op med inbound service. Vi nøjes altså ikke med at ringe ud til dine kunder – vi er også klar til at modtage kundernes opkald.

 

For dig som kunde betyder det, at løsningen bliver meget mere komplet. Hvis dine kunder har spørgsmål, efter at de har talt med os, kan de bare ringe. Hvis en kunde skulle fortryde et køb, kan vi ofte nå at annullere ordren, inden den har påført dig unødigt arbejde og omkostninger.

 

Vi tilbyder også at overtage alle dine callcenter-aktiviteter på områder som kundeservice, support, respons-håndtering, winback mv. På opgaver af denne type kan vi med vores kompetencer inden for personlig kommunikation ofte bidrage til at skabe øget tilfredshed og loyalitet blandt dine kunder. Og dermed gøre dit callcenter til et profitcenter.