5R Inbound

Call Center med fokus på kvalitet

5R Inbound tilbyder markedets mest kvalitetsorienterede inboundløsninger med fokus på resultatorienteret kommunikation med kunden i fokus. 5R Inbound er en del af 5R Gruppen, som har mange års erfaring og derfor kan sikre dig en professionel og kvalitetsorienteret løsning. Med en inboundløsning fra 5R Inbound, sikrer vi jer glade og loyale kunder, og samtidig frigives der tid og ressourcer internt hos jer.

Læs mere

Ydelser

Med en løsning fra 5R Inbound får jeres kunder muligheden for, problemfrit, at komme i kontakt med Jeres virksomhed. Vi kan tilbyde følgende ydelser:

 

  • Kundeservice
  • Overløb
  • Retention
  • Safe
  • Varebestilling
  • Teknisk support
  • Call Back
  • Opsalg/Mersalg
  • Reception

 

 

 

 

Vi hjælper jeres virksomhed med at yde en bedre service, eftersom vores medarbejdere er de dygtigste i branchen. Vi sætter en ære i at give hver kunde en positiv oplevelse med professionel håndtering af alle sager.

 

Før vi starter en opgave afklarer vi med jer, hvad der skal til for at gøre håndteringen så professionel og imødekommende som muligt. Vi anerkender, at vi bliver en del af jeres stemme udadtil, og sætter en ære i at leve op til jeres forventninger.

 

Med en inboundløsning hjælper vi jer med at frigive ressourcer i jeres virksomhed, så I kan fokusere på det, I er bedst til. Så vil vi sørge for, at kunden får den den bedst mulige oplevelse i telefonen.

Vores referencer

Vi har allerede hjulpet mange med at etablere en effektiv og lønsom løsning, til gavn for kunder og virksomheden.

 

Kunden

Bonnier Publications er en af Nordeuropas førende medieproducenter. Bonnier Publications er Nordens største udgiver af magasiner med mere end 50 titler. Blandt de mest kendte af magasiner er Illustreret Videnskab, I Form og Gør Det Selv. Vores 500 dedikerede medarbejdere leverer viden og underholdning i høj kvalitet til de omkring to millioner mennesker, som hver måned læser vores magasiner. Bonniers magasiner sælges både i løssalg og abonnement. Sidstnævnte bl.a. via telemarketing.

 

Udfordringen
Bonnier Publications ønskede at øge fastholdelsesgraden for kunder der ønskede at opsige deres abonnement samtidig med at dette ikke måtte gå ud over kundeoplevelsen.

 

Løsningen
Efter dialog med flere mulige partnere, valgte Bonnier Publications at samarbejde med 5R Inbound.

 

Udslagsgivende for Bonnier Publications var 5R Inbounds etiske standarder, principper om kvalitet i kundedialogen og store erfaring med netop fastholdelse. Undervejs i samarbejdet har Bonnier Publications og 5R Inbound været i tæt og løbende dialog om indsatsen. Internt hos 5R Inbound er der arbejdet intenst med at sikre, at hver enkelt medarbejder på opgaven er 100% fortrolig med Bonnier Publications og har fuld forståelse for målet om ”god kundeservice via fastholdelse”.

 

Resultaterne
Bonnier Publications fastholdelse ligger hos 5R Inbound markant højere end tidligere og med samme kvalitet i kundedialogen. Dette har betydet øget lønsomhed hos Bonnier Publications.

 

Vil du høre mere?
Ring til Area Sales Manager, Andreas Arildsen fra Bonnier Publications på tlf. 26 36 94 57 eller Direktør Steen Espersen på tlf. 21 25 70 46.

Om os

5R Inbound er et call center i 5R Gruppen. 5R Gruppen tilbyder inbound, outbound og serviceopgaver

 

Læs mere

KONTAKT

 

 

5R Inbound
Fiskergade 2, 3. sal
8000 Århus C
Tlf.: 8746 9000
Mail: info@5rinbound.dk