Vores callcenter
tilbyder

Vores callcenter tilbyder at være din stemme i markedet.
Det kan vi, fordi vores medarbejdere kan deres håndværk, og fordi vi gør forarbejdet ordentligt.

Vores kerneområder er Kundeservice, Mødebooking, Sagsbehandling, Salg, AML og Vikartjenester

Hvorfor outsource sit interne callcenter?

Tror du på én-til-én-kommunikation og ønsker du høj kvalitet i kundekontakten, så kan vi hjælpe dig. Det er uanset om du har tidligere erfaring med outsourcing eller ej.

Fremtiden tilhører virksomheder, der kommunikerer præcist med den rette kunde på det rette tidspunkt. Hvis dette gøres ordentligt, er det en effektiv og rentabel måde at komme i  personlig kontakt med den helt relevante kunde – og så er det 100% målbart. For hver krone du investerer og hver opgave vores callcenter laver for dig, kan du se den store værdiskabelse, outsourcing giver dig.

En medarbejder sidder og booker møder for en af vores kunder i vores callcenter
Vores dedikerede medarbejder i vores callcenter hos 5R People i Aarhus

Hvad kan vores callcenter gøre for dig?

Vi kan være din stemme i markedet. Det kan vi, fordi vores medarbejdere kan deres håndværk, og fordi vi gør forarbejdet ordentligt. Vores kerneområder er Kundeservice, Mødebooking, Sagsbehandling, Salg, AML og Vikartjenester

Callcenteret håndterer årligt over 150.000 salg, booker 100.000 møder, løser 100.000 sager og besvarer mange indgående opkald, chat og mails. Ønsker du, at medarbejderne skal sidde på din egen lokation, så sender vi hvert år adskillige af vores dygtige medarbejdere ud til vores samarbejdspartnere for at løse en lang række forskellige kundevendte opgaver.

På hjemmesiden kan du læse mere om vores kunders opgaveløsninger og de resultater, vores callcenter opnår for dem.

Kunde hos os

Som kunde hos os kan du forvente en seriøs behandling og en analytisk tilgang til opgaven. Vi er afhængige af jeres succes! Netop derfor bliver alle kundekontakter – uanset formålet–  til en positiv oplevelse for modtageren. Vi ved, at vi er jeres stemme hos kunderne, og vi agerer derefter.

Vores callcenter bestræber sig på at løse opgaverne effektivt, målbart og resultatorienteret i et professionelt setup. Det er value for money. Du skal vide hvad du betaler for, og hvad dit udbytte er. Daglig sparring og rapportering er også en selvfølge.

Gennem kvalitativ rekruttering og kontinuerlig uddannelse sikrer vi, at vores kunder altid har motiverede og kompetente konsulenter.

Medarbejderne er vores vigtigste ressource. Vores omfattende erfaring inden for callcenterledelse sikrer professionel håndtering af alle situationer for hver konsulent.

En medarbejder smiler mens hun ringer til en af vores kunders kunder fra vores callcenter i Odense.

Fuldservice kontaktcenter

Kundeservice

Effektiv omnichannel kundeservice, retention & support via telefon, mail, chat & SoMe.

Mødebooking

Booking af telefon-, fysiske- eller onlinemøder inden for B2B & B2C

 

Salg

Direkte salg og fundraising til private og erhverv. 

 

Sagsbehandling & Backoffice

Backoffice opgaver i form af ordre-håndtering, skadesbehandling, opdatering af databaser m.v.

AML (Anti hvidvask)
Low til High Risk ODD, CTF &KYC på tværs af B2C, B2B og foreninger


Glad medarbejder der arbejder med mødebooking.

Skal vi også hjælpe din virksomhed?

Udfyld formularen så kontakter vi dig hurtigst muligt