Hvad kan vi gøre for dig?

Den rette dialog

Nøglen til den gode kundeoplevelse er at sige noget relevant, til de rigtige kunder, på de rigtige tidspunkter.

Læs mere

HVAD KAN VI GØRE FOR DIG?

Vi kan være din stemme i markedet. Det kan vi, fordi vores medarbejdere kan deres håndværk, og fordi vi gør forarbejdet ordentligt. Vores kerneområder er Salg, Mødebooking, Inbound, Serviceopgaver og AML. Fx gennemfører vi mere end 150.000 salg hvert år, booker 100.000 møder samt besvarer 200.000 indgående opkald. Her på hjemmesiden kan du læse om nogle af de opgaver, vi løser for vores kunder, og de resultater vi skaber.

 

Salg

 

Efter analysefasen er det vores medarbejderes evne til at kommunikere, der gør udslaget i en salgsopgave. Af samme grund er det her, vi lægger vægten i den løbende sparring og opfølgning med medarbejderne.

 

Projektlederne i vores salgsafdeling har alle mange års erfaring med kommunikation og salgspsykologi – de har værktøjskassen i orden, og de er fremragende til at give værktøjerne videre.

 

Selv hvis vi ikke sælger noget til en potentiel kunde, er det vores mål, at kunden får noget positivt ud af samtalen og et sympatisk billede af din virksomhed. På den måde kan et salgsopkald f.eks. føre til branding, loyalitetsskabende kundepleje, leads eller opdateringer af din kundedatabase.

Mødebooking

 

Mødebooking er en attraktiv løsning, hvis dit produkt/service er for kompleks til telefonsalg. Vi hjælper med at skabe kontakten og interessen hos kunderne, og dine folk gør arbejdet færdigt.

 

Når opgaven er mødebooking, handler telefonopkaldet i sig selv ikke om at sælge, men om at vække den potentielle kundes opmærksomhed og aftale et personligt møde. Det gør vi 100.000 gange hvert år.

 

Vi kan hjælpe dig med at skabe kontakten til de vigtige beslutningstagere. Det førstehåndsindtryk og de forventninger der skabes i en sådan telefonsamtale, er med til at præge din videre dialog med kunden. Det er store ting, der står spil – og det har vi respekt for i vores forberedelse og tilgang til opgaven.

Leadgenerering

 

Et ”lead” kan være første skridt på vejen til et kundeforhold. En første kvalificeret kontakt som afslører, hvilke kunder er potentielle og hvilke er mindre potentielle.

 

Et ”lead” er en åbning, en indledende dialog og dermed et skridt på vejen til et kundeforhold. Det handler altså om, at bruge professionel telefonkontakt til at åbne et vindue til en potentiel kunde, som senere kan danne afsæt for yderligere dialog.

 

Samtidig handler det også om at blive klogere på, hvilke af de potentielle kunder, som måske ikke er så potentielle, som du troede. Hvis kunden f.eks. lige har købt en ydelse af typen, som du tilbyder, kan det give bedre mening at bruge ressourcerne et andet sted.

 

Kort sagt er leadgenerering en proces, hvor vi skaber den første kvalificerede kontakt, og hvor vi hjælper dine folk til at kunne bruge ressourcerne, der hvor det giver mest mening og værdi.

AML

Anti Hvidvask er et meget stort fokusområder hos alle finansielle institutioner. Området kræver allokering af store ressourcer, både økonomisk og tidsmæssigt.

 

Det er vores oplevelse at alle tager opgaven omkring Anti Hvidvask seriøst men, at mange kæmpe med at få tingene gjort. Der er ingen tvivl om, at automatisering og AI er vejen frem, men hvad gør I indtil systemer er fuldt implementeret og hvad med alle de sager systemerne ikke fanger?

 

Vi løser opgaver indenfor både Low Risk og Medium Risk segmentet, på tværs af privatpersoner, foreninger og erhvervsvirksomheder samt indenfor Bank, realkredit og leasing.

 

Vores erfaring giver os blandet andet mulighed for at hjælpe jer med både KYC- og ODD relaterede opgaver

 

Inbound

Vi nøjes altså ikke med at ringe ud til dine kunder – vi er også klar til at modtage kundernes opkald.

 

For dig som kunde betyder det, at løsningen bliver meget mere komplet. Hvis dine kunder har spørgsmål, efter at de har talt med os, kan de bare ringe. Hvis en kunde skulle fortryde et køb, kan vi ofte nå at annullere ordren, inden den har påført dig unødigt arbejde og omkostninger.

 

Vi tilbyder også at overtage alle dine callcenter-aktiviteter på områder som kundeservice, support, respons-håndtering, winback mv. På opgaver af denne type kan vi med vores kompetencer inden for personlig kommunikation ofte bidrage til at skabe øget tilfredshed og loyalitet blandt dine kunder. Og dermed gøre dit callcenter til et profitcenter.